diumenge, 27 de febrer del 2011

'Las Cocinas del Camino'

aquest es un llibre que, sabedors de que estic immers en el pelegrinatge per terres del camino de santiago i de que m'agrada la cuina, uns amics que m'estimen més que em mereixo, me'l van obsequiar pel meu aniversari.
bonic e interessant llibre, molt ben il.lustrat, amb molta cura pels detalls, on s'ens explica moltes anècdotes e histories sobre aquesta ruta tan, ja, popular. ressenyes de tot tipus, culturals, hisatòriques,socials, i es clar, gastronòmiques. i si, es veritat que potser les receptes són més aviat de alta cuina. tot i això, es molt interessant veure les re-interpretacions que de plats mes tradicional en fan.
es un llibre d'aquests que es fa mirar, i remirar. avui la Rioja amb els seus vins, demà Castella i el seu patrimoni.
estic fent el camino desde fa 2 anys, i aquest serà el tercer i últim fins arribar a Santiago.
tan si l'heu fet, com no, es un llibre recomenable.
aglutines tantes vivències, tanta informacio visual, cultural, gastronòmica amb una experiencia d'aquest tipus, que ben val una síntesi general enmarcada en un bon llibre.








CONTINUARÀ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada