dijous, 9 de desembre del 2010

Una imatge real (y rural)!

Aquesta imatge és 'robada', o sigui que no és meva, però em va flipar tant quant em vaig creuar amb ella, que la voldria compartir. 
em va semblar que tenía una força i una intensitat brutals.
haig de reconèixer que m'hagués encantat  captar-la jo.
no se perquè, em sento molt identificat amb aquesta fotografía. em transmet tantes coses que em són properes com individu, per com sóc, per com em sento, pel meu entorn...  
en l'era de la globalització,em pregunto si som ja un gra de sorra més, dins un món ple de grans de sorra?. 
gràcies a déu, encara hi ha  fotografíes que demostren que coses, moments o persones autèntiques de veritat i no contaminades, encara poden existir, 
o no? 
jutgeu-ho vosaltres.....





Continuarà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada