dissabte, 7 d’abril del 2012

Darrere el significat de l'Amic/Amat...


Interessant primera novel.la d'en Llach. impressionant història d'amor que no deixa indiferent. es pot estimar tant? jo, malgrat el meu anarquisme emocional, em torno bleda devant uns personatges i uns esdeveniments com el que se'ns presenten.  realment m'ha atrapat des del primer capítol i es llegeix d'una tirada. deixeu-vos emocionar com mai abans i descobriu el verdader significat de les paraules d'en Llull sobre l'Amic/Amat... Aquesta és la història d'uns personatges que es fan entranyables, d'una època que ens és desconeguda, i d'uns aconteixaments que fan reflexionar. el perquè som el que som, o sentim el que sentim,  no es fruit de la casualitat. la història marca el devenir de les generacions futures, que malgrat tot, vivim en la ignorancia del que en un temps, en un país, va esdevenir... Cal reavivar la memòria i novel.les com aquesta, ajuden a que ens coneguem una mica més tots. 




I aquí teniu un petit fragment que em va sorpendre per la seva nuesa en perjudicis i el seu llenguatge explícit i prou evocador:



Memoria d'uns ulls pintats






-vols que compri una ampolla de vodka i l'anem  a beure a la platja junts? d'acord?
en aquell moment, abans de dir que no, ja pressentia tot el que podia pasar. jo em sentia atordit i les coses succeïen en un altre pla de la realitat, però sabia el que aquell home em porposava. pel port s'ecoltaven moltes històries de mariners que durant els llargs viatges s'entenien amb altres mariners per passar-se la gana i que quan arribaven a port preferien fer-s'ho amb nois perquè ja s'hi havien acostumat i quedaven sexualment de l'inrevés, segons es deia. I ara tot estava a punt de pasar-me a mi, si no ho parava de cop.
-D'acord- vaig sentir-me dir
Un lleu somriure, una mirada de complicitat.
-Jo començo a passar i t'espero.

(.................)

el cap em menava cap a casa però els peus em van portar fins la platja mentre el cos em suava pànic per tots els porus. No estava lluny, havia esollit un lloc discret i esperava asegut amb l'ampolla a les mans. Vaig seure a un metre  seu i sense més preàmbuls es va posar l'ampolla als llavis mentre jo li mirava la nou del coll, que es movia ritmada per engolir el líquid. després me la va passar i amb la primera glopada el foc em posseí les entranyes. Vaig mirar d'aguantar aquella cremor i, sense que haguessin passat ni dos minuts, vaig notar com del ventre pujava fins el cap i em feia sentir millor.
-Vols que anem a les barques?
va fer la pregunta mirant-me somrient amb aquells ulls de gat, sensa moure ni un dit. Quants segons varen passar? Quatre? Sis? Ni un: vaig sentir com les cames m'aixecaven i em portaven cap a les barques sense un bri de dubte. ell només va haver de seguir-me mentre jo el guiava fins el grup de les estaven més lluny de la Sarita, com si no volgués que ella fos testimoni del que havia de passar.

L'home d'Odessa va prendre'm amb les seves mans fines  i fortes, i a partir d'aleshores tot va anar molt ràpid. Suaument, jo diria que amb delicadesa, va començar a acaronar-me, a desbotonar-me, tot fent-me petons al coll i a la pell que anava deixant sensa roba. Aviat va agafar-me el sexe amb suavitat, en aquelles altures del joc era ben clar que el meu cos ja no tenia amo. A poc a poc va anar baixant el seu cap pel meu pit, després al ventre, sentia el soroll dels seus petons, l'escalfor dels llavis i la humitat de la llengua, es va acostar al meu pubis i quan se'm posà a la boca vaig gaudir d'un plaer tan extraordinari que, no sé en quina mesura del temps, em féu esclatar cap enfora tots els líquids del cos.
    Em vaig quedar atordit, sensa saber què havia de fer, sorprès, o per ser més sincer, corprès pel que havia passat sense referents ni normes que em diguessin com havia d'actuar. Però ell continuava tocant-me suaument, i vaig decidir deixar-me fer. L'home va notar que el meu sexe no perdia força es va girar sense deixar de tocar-me fins  a donar-me l'esquena, i fregant-me a les seves natges va conduir-me poc a poc dins seu. Vaig sentir al sexe una escalfor i un plaer  que em va tornar a encendre el desig i vaig començar a moure`m  amb una cadència tranquila.  Aleshores fou quant, per rimera vegada, vaig desitjar tocar aquell home.  Un home.  Ho vaig fer decidit, amb el coratge del desig. Vaig acaronar-li els pits musculats i vaig passejar les mans pel seu ventre, fins a gosar tocar-li el sexe, prendre-l'hi i manipular-l'hi com ho hauria fet amb mi mateix. M'agradava. Quan jo ja no podia més, vaig sentir com els seus gemecs m'anunciaven que ell també anava a ejacular. I va ser així, tots dos a la vegada, amb els cossos sotmesos a les fiblades del plaer.


(............)


Assegut damunt la sorra em vaig quedar mirant aquell home, cara a cara. directament als ulls. Sense vergonyes ni remordiments. Em va envair una rara seranor i vaig deixar que el cos i el pensament prenguessin el seu temps mentre, com si fos molt lluny, ressonava el mar. 







 P.D. 
Jo, assegut a la platja, a redòs d'una barca humil, mirant-lo sortir del mar, el seu cos moll i ornat d'una extranya lluminositat, talment vaig contemplar la bellesa completa.


CONTINUARÀ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada