diumenge, 27 de novembre del 2011

Rostres: tots en tenim un

Extranya sensanció: un Diumenge a Barcelona. feia molts anys que no em trobava en uns situació així. que fer un diumenge al matí en una gran ciutat? dons anar a veure una exposició.
La WORLD PRESS PHOTO al CCCB es una bona excusa. el fotoperiodisme sempre tan explícit alhora de explicar fets a través de imatges, no deixa mai indiferent. a més ens mostra la història de les coses que pasen, grans o petites, molt sintetitzades en imatges impactants, entranyables, i a vegades, cruels...

World Press Photo de l'any 2010. Bibi Aisha, de 18 anys, va ser desfigurada com a càstig per fugir de casa del seu marit a la província de Oruzgan, al centre d'Afganistan.


els rostres de les persones sempre m'han fascinat i la meva ben intencionada però encara 'precaria' afició a la fotografía, em porta amb gran interès a intentar captar les mirades, gestos o expresions de la gent que es van creuant pel meu camí. la guanyadora del photopress, m'ha dut doncs, fins el extens arxiu que tinc i he seleccionat aquestes imatges del 2009, d'un viatge a Zanzibar, com a part del meu World Photo Press particular, que aniré d'esgranant mica en mica, cada vegada que tingui una bona excusa per fer-ho...







CONTINUARÀ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada