diumenge, 7 d’octubre del 2012

tornem a començar.....

ja torno a ser aquí. un altre cop a l'empordà. a la meva cuina, amb els meus estris..... torno a estar rodejat d'elements familiars que em fan a recuperar les ganes de fer i desfer. remenar i buscar receptes i coses que m'agradin o em cridin l'atenció. la tardor ja és aquí, encara que el temps sembli estiu. el jardí està espectacular, i Eureka! malgrat la meva absència de casi 2 mesos, les alfàbregues estan esplèndides, el romaní espectacular, el julivert preciós.... i amb tota aquesta matèria prima de primera qualitat, haig d'aprofitar-ho no? 
uns olis aromatitzats? 
un pesto?











Per cada 200ml d'oli, afegir:
  • 50 fulles d'alfàbrega
  • 40gr de pinyons
  • 50 gr de parmesà ratllat
  • un polsim de sal



CONTINUARÀ.....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada