dilluns, 8 d’octubre del 2012

Braç de Gitano de Crema y MyLovelyFood.....


com us he ja comentat, ja torno estar per feina. últimament seguia un blog que us recomano www.mylovelyfoodblogspot.com que també es botiga online. tenen tot el que vulguis/necesitis per fer tota classe de postres, dolços i pastissos..... bé, dit això, la creadora d'aquest blog, la Ingrid, resulta ser de Torroella de Montgrí, i acaba d'obrir tenda física al poble. doncs vaig anar-la a veure, i es espectacular. em vaig marejar només de veure tantes coses que em podien facilitar fer tantes d'altres.... m'ho hagués quedat tot! us animo que si mai passeu per allà aneu a veure la botiga i xafardejar.  A més d'entrar al seu blog! no us resistireu de comprar-hi alguna cosa....
finalment em vaig decantar per aquest motllo de silicona per fer braços de gitano, ja que a part de dur la base per fer el bescuit, t'ajuda a enrotllar-los, que era molt complicat, així que aquí teniu la proba del delit.... un Braç de gitano de crema...

la recepte..... Aquí ara no tinc les 'coordenades' exactes, pero vaja,  ous, farina, sucre, llet, llevat i una mica de mantega per la base. I una crema pastissera ben espesa pel farcit..... No hi ha secrets! i aquí si que la imaginació pot fer estralls!







Per cert, aquesta es la entrada número 200! Es com un aniversari casi....! Em felicito a mi mateix!

CONTINUARÀ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada