dilluns, 31 de desembre del 2012

tot s'acaba, tot comença.....

Apunt d'acabar l'any.... un any de molts camvis, si mes no, per a mi...
Un any on continua aquesta  nova etapa encetada a l'estiu. 
Un nou horitzó encara per descobrir llau devant meu..... que em deparara? ningu ho sap. 
Res tornarà ja a ser el mateix, pero ningú ha dit que tingui que ser pitjor, oi?
Aquest final d'any he estat poc actiu al blog, ho reconec... els viatges i trasladar-me a barcelona ha fet que la cuina passi a un segon, tercer...pla, llavors tinc poca 'teca' per esplaiar-me.... a més aquest Nadals tampoc he estat cuinetes. en fi, que hi farem... suposo que ja em tornarà la inspiració! imvocaré a Gasterea, la musa de la gastronomia, a veure si m'espavila!!!!!
res més em queda ja que desitjar-vos un BON ANY 2013 a tothom!!!!!!
us deixo amb unes fotos d'una Barcelona variada i engalanada per festes ......

SALUT!!!!!


















(fotos amb l'Iphone5)

CONTINUARÀ L'ANY QUE VE.....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada