dimecres, 12 de setembre del 2012

Gràcies Amics! (espontanis de la Diada 2012)


No podia obviar en aquest blog, el dia històric que es va viure ahir a Catalunya. D'una manera molt senzilla, vui agrair als meus amics (i germà)que, sabedors de que em trobava a molts km de distancia d'ells, el meu cor i sentiment estava allà, enmig d'aquelles multituds que van omplir Barcelona. 
Gracies a ells, que em varem tenir ben il.lustrat via whastapp, email.... vaig sentir-me com si d'alguna manera, jo també hi fos. 
Aixi que sense el seu permís (em permeteu oi?)  penjo algunes de les fotografies espontàneas(per primer cop que no siguin meves) que em van anar enviant com homenatge al moment històric i agraïment a tots ells...
Gracies Amics!











CONTINUARÀ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada