dissabte, 24 de març del 2012

Flam de Nata

Jo, que sóc un fan dels Flams (en conec algú altre, oi CH?) i de tots els postres làctics en general, no s'em dóna mai per fer-ne a casa. això si, vagi on vagi, i tinc testimonis que així ho poden confirmar, sempre que hi ha un Flam a qualsevol carta, aquest és per mi. 
Ummm! un Flam cassolà: de mató, d'ou, de coco, de nata..... 
I de nata és el que he fet avuí. m'ha cridat l'atenció perquè és fa sensa ou, interessant oi?  m'ha semblat que era dit i fet, i així ha sigut realment.

ingredients:
  • 400ml de nata per montar
  • 1 vas de llet
  • 50gr de sucre
  • 1 sobre de 'cuajada' royal
  • caramel liquid

Montem la nata.
Posem la llet, el sucre i la nata montada en un caçó per anar al foc.
barregem el sobre de 'cuajada' amb una mica de llet i el desfem bé, que no quedin grumulls.
ho afegim a la mescla anterior i no deixem de remenar fins que comenci a bullir. llavors retirem del foc. 

posem una mica de caramel líquid a les flameres, i les omplim. deixem cuallar i ja els tindrem apunt. a mi m'ha quedat un flam amb una textura entre mousse i sòlid, boníssim!




(Ch, don't worry, dos d'aquests ja porten el teu nom) 







CONTINUARÀ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada